Prawo do odstąpienia od umowy (ZWROT TOWARU) w przypadku sprzedaży na odległość z udziałem KONSUMENTA.

  • Zgodnie z art 27. ustawy o prawach KONSUMENTA (Dz. U. 2014, poz. 827) KONSUMENT zawierając „umowę na odległość” - ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny - w terminie 30 dni kalendarzowych od daty objęcia w posiadanie PRODUKTU. W przypadku odstąpienia od umowy KONSUMENTOWI przysługuje zwrot poniesionych kosztów. Jeżeli w czasie zawierania umowy KONSUMENT wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób oferowany przez SPRZEDAWCĘ - SPRZEDAWCA nie jest zobowiązany do zwrotu KONSUMENTOWI poniesionych przez niego dodatkowych kosztów przewyższających najtańszy sposób. Warunkiem dotrzymania terminu jest w tym czasie złożenie SPRZEDAWCY oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Ważne jest również oświadczenie przesłane drogą elektroniczną – można skorzystać z gotowego formularza (do pobrania na dole strony).

  • W przypadku złożenia oświadczenia w formie elektronicznej SPRZEDAWCA niezwłocznie prześle KONSUMENTOWI na trwałym nośniku potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

  • Po przesłaniu oświadczenia KONSUMENT jest zobowiązany w terminie 30 dni kalendarzowych (liczonych od daty wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy) odesłać produkt na adres do KORESPONDENCJI podany w danych SPRZEDAWCY - chyba że SPRZEDAWCA zaproponował, że sam odbierze PRODUKT. O dochowaniu terminu decyduje data nadania przesyłki.

  • KONSUMENT ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy

  • SPRZEDAWCA w terminie 14 dni kalendarzowych zwróci dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy od SPRZEDAWCY do KONSUMENTA. SPRZEDAWCA może się jednak wstrzymać z dokonaniem zwrotu płatności do chwili otrzymania zwrotnego rzeczy lub dostarczenia przez KONSUMENTA dowodu jej odesłania - w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. SPRZEDAWCA dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył KONSUMENT, chyba że KONSUMENT wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi dodatkowymi kosztami. W przypadku gdy płatność byłą dokonana kartą płatniczą SPRZEDAWCA dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego

  • Bezpośrednie koszty zwrotu PRODUKTU do SPRZEDAWCY ponosi KONSUMENT (KLIENT).

  • Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje KONSUMENTOWI w wypadkach wymienionych w załączniku.

  • SPRZEDAWCA nie odbiera przesyłek wysłanych ”za pobraniem”. Przesyłka zwrotna powinna być odpowiednio zabezpieczona przed uszkodzeniem w transporcie.

  • Jeżeli zamówienie było wysłane do Polski, KONSUMENT musi podać polski numer konta do zwrotu pieniędzy.

  • NIE ma możliwości skorzystania z prawa odstąpienia od umowy w przypadku przymierzanych wyrobów pończoszniczych (tj rajstopy, pończochy, skarpetki, podkolanówki, zakolanówki) ze względów higienicznych.

  • Przesyłka, która nie została odebrana przez klienta jest magazynowana przez 1 rok kalendarzowy od daty złożenia zamówienia. Po upływie tego czasu, prawo do zakupionego towaru ulega przedawnieniu.

  • Pieniądze zwracamy w ciągu 14 dni kalendarzowych. NIE WYSYŁAMY AUTOMATYCZNYCH POWIADOMIEŃ O OTRZYMANIU ZWROTU. Prosimy zapisać numer nadania paczki (na stronie przewoźnika można śledzić status przesyłki) i koniecznie zachować oryginalne potwierdzenie nadania paczki.




W celu zgłoszenia reklamacji prosimy o kontakt na adres e-mail: biuro@mastivo.pl

Adres wysyłki:
Mastivo.pl ZWROTY/REKLAMACJE
ul. Obornicka 33a
62-001 Chludowo